En känlsa, som är underbar ♥

 
Har ni någon gång verkligen känt så här, "Det här är min bästa kompis"? 
Det har varjefall jag känt.  Det kan vara bland av den underbaraste känslan någonsin. Jag har en kompis som jag berättar allt för, hon berättar allt för mig, den jag verkligen kan lite mest på, den jag vänder mig först till när både något bra och när något dåligt händer, den jag bara kan kolla på och sedan börja skratta, den som jag aldrig kommer sluta älska för vad som än händer. Den kompisen är min bästa kompis och hon heter Amanda. Amanda Rönnqvist. Hon är verkligen underbar. Vi har gått igenom en massa saker tillsammans. Och herregud, vi har så mycket mer att gå igenom tillsammans.
Jag älskar dig Amanda, jag kommer aldrig släppa taget om dig. Du och jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0