Skriver Av Mig Lite

 
Jag saknar sommaren så himla mycket. Jag brydde mig inte om hur jag såg ut, jag gick sminkfri hela sommaren. Jag gjorde det jag tyckte var kul och jag spenderade sommaren med dom finaste människorna på planeten, mina vänner<3 Jag spelade fotboll med Dalarnas bästa lag, jag var i Göteborg i en vecka med helgoa tjejer, jag shoppade tills jag blev pank, jag åkte en sväng till Stockholm i några dagar, jag gjorde helt enkelt det som jag tyckte var kul! Efter hela sommarlovet så åkte jag till Spanien med mina underbara familj. Vi var där två veckor och det var fantastiskt. Sedan kom jag tillbaka till Sverige. Skolan började och hela starten var bra. Men några veckor senare började jag tröttna på det mesta. Jag tyckte att fotboll var det tråkigaste som fanns och jag började inse att skolan bara blev svårare och svårare. Jag bröt ihop efter varje prov jag fick tillbaka, jag var aldrig nöjd med mig själv. Jag var inte riktigt glad och kände att jag bara var ivägen för allt hoch alla. Men jag höll huvudet högt och kämpade mer och mer för varjedag som gick.
 
Nu börjar jag bli mer nöjd över mig själv och jag börjar känna att skolan går bättre och bättre. Jag spelar fotboll med mitt gamla lag och börjar tycka att det blir roligare. Jag har dom finaste vännerna och den finaste familjen i hela världen och jag är så tacksam över att jag har dom. Dom finns alltid där för mig.
 
Dagarna blir så himla mycket bättre när man är nöjd med sig själv. Man ska aldrig jämföra sig själv med någon annan utan man är bra som man själv är. Ta vara på tiden och se upp till dig själv. Glöm aldrig att kämpa utan var alltid stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0