FÖRSTA FYSPASSET!

Jobbig första fysträning, men nu efteråt känns det ju så jävla bra! Vi sprang upp för en BRANT backe. Och jag kan lova er att det var drygt. Har träning fyra gånger i veckan men min vän sara stoor sa att det tydligen skulle vara fem träningar i veckan, eh ska nog ta och kolla upp det! Men vadå, tränig är ju fösatan livet!!

Hej! När jag kom hem från träningen så fixade mamma en skitgod kvällsfika, med macka, fil och varm oboy! Min mamma kan hon ;) love you! Nu har jag nyss kollat på systrar i jeans och helt ärligt så älskar jag dom filmerna, så härliga! haha. Imorgon är det skola och sedan träning, peppad som vanligt. Ska sätta på något avsnitt av gw, sedan sova. pusspåer underbara ni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0