KVÄLLER

Hej! 

I eftermiddags när jag kom hem sa jag till mamma att hade ont i revbenen. Men ja ville ändå vara med på matchen. Så jag spelade hela första halvlek och det gikc jöttebra faktiskt... Men i början av andra halvlek hade jag jätte ont i revbenet och jag hade det jobbigt med att andas. Så jag gick av. Jag orkade inte duscha eller ngpit för jag hade så ont!! Men nu så har jag inte precis lika ont, men jag har fortförande ont och det gör ont när jag andas. Haha nu tycker haf faktsikt det är synd om mig :P

Matchen slutade 7-1 till oss, riktigt bra kämpat tjejer. Tyvärr så spelade jag inte andra halvlek och det var ju tråkigt!! Men matchen var skitbra och alla var jätte duktiga. När jag kom hem duschde jag och sen tog jag mig lite youghurt och en frukt och sen kollade jag på tv. Dagen har väl vart helt okej. Men nu så ska jag ta fram boken och läsa för jag vill snart läsa ut den. Ja jusste ja detta måsåte jag berätta.
Jag, Emma och Amanda hade en deal. Om ingen utav oss åt något gottigotti fram till midsommar så skulle vi få en hundring var av pappa (har berättat). Amanda var den som först bröt regeln. Sen så sa Emma och jag att vi också skulle bryta det för att det är student och skolavslutning osv... Men jag kommer tänka mig lite för för jag kommer inte så och baka en kladdkaka såhärs i veckan dierkt.
Ojjj vad långt detta inlägg blev. Men vi syns och hörs imon mina kära små eller stora vänner ♥



Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy för att ha ont i revbenen, hoppas du känner dig bättre snart stumpan!



Och förresten tror jag inte ett dugg på att du kan undvika att baka kladdkakor, så det så =)

Puss

2011-05-18 - 11:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0