HEMMA

Heeej!

Nu är jag hemma. Helgen har jag tillbringat på landet. Det är nämligen så att i sommras köpte vi en sommarstuga i åsbro eller vart det ligger... Och det är inte klart så vi har vart där och arbetat :D Men nu är jag tillbaka! Har precis käkat lite mat och ska snart gå ner och kolla på det här nya programet Stockholm-båstad sen ska jag fixa lite inför morgondagen. Imon blire dååååååååååålig uppdatering! För först blire skolan, sen tar jag bussen in till stan och går runt och kikar lite, sen går jag till frsören och klipper dom slitna topparna och sen hämtar pappa mig och då blire träning :) Najsbajs dag. Nej nu ska jag sluta ba bb la. Höres senare mina göllungar, PUSS ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0