DAGS ATT DRA SIG TILL SÄNGS!

Ojoj vad denna härliga dag har gått fort! Det var skitkul att träna :D Och nu på kvällen så har jag pluggat och kollat på tv. Lugn och skön kväll. Imon är det Torsdag och jag har spanskaprooooooov :( Bläää. Ja efter skolan vet jag inte vad jag ska göra... Måste nå plugga lite, tummen ner. Men nu tänkte jag ta och gå och lägga mig och läsa. Haha jag är typ besatt av min bok, haha okej det kanske jag inte är men det är skitbra! Ojussteja jag får inte glömma att jag inte kommer kunna blogga i helgen för jag ska på cup med världens bästa fotbollslag i Västerås.
God natt mina bebisar nu. PUSS ♥



Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken snygg jacka och söt är du som vanligt. på lördag håller vi tummarna, hoppas att det går bra. Skulle gärna varit där. Puss

2011-03-17 - 09:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0