STOCKHOLM

Stockholm igår var gryymt kul! Dagen började med att jag gick upp 10 över sex (verkligen inte härligt), sen fixade jag mig och när jag var klar skjutsade pappa mig till skolan och där hoppade jag på bussen till Stockholm. Först var vi på musseum och sen grönan. Det var skitskoj. Jag var mest med Filippa och vi åkte tp allt! Och sen så kom moster Lisa och hälsade på oss på grönan och det vart ju ännu bättre :D Ja men ni förstår nog nu att min dag var suverän och bilder kommer komma så småning om.

Hallådär!
Idag så var jag ritkigt trött när jag vaknade, men det var bara att bita ihop. Hlet ärligt så skulle det inte settat fel med en vildag. Dagen i skolan var helt okej lite segt osv... men nu är jag äntligen klar med mina mjukisbyxor som jag gjort på slöjden, men dom måste ligga i ett förbaskat skåp i en vecka. Nu så har jag nyss käkat upp min mellis men ska ansart ta mig en glass så jag vacknar till liv och sen ska jag foto lite.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet att jag brukar säga fel jämt och ständigt men jag tror faktiskt att jag är din faster... =)



Puss på dig, det var roligt att se er igår!

2011-06-01 - 16:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0