SOMMAR BLAND AV DET BÄSTA SOM FINNS!!!

Har ont efter att ha blivit bränd, har till och med inte kunnat sola idag eftersom jag blivit bränd så därför hängde jag med mamma och pappa och hämtade pappas motorcykel i Ludvika och därifrån så åkte jag och pappa motorcykel till Barnenshus i Borlänge för att Figo skulle få lite leksaker och sedan vidare med motorcykeln hem! När jag kom hem så cyklade jag till Lindvallen och spelade med fotboll med Moa och Madde, sen så åkte vi hem till mig och badade. Men jag kunde knappt simma för jag hade ont... Nu på kvällen så har jag duschat och så har jag packat tills imorgon då jag åker till Malung för att kötta lite fotboll med 98;orna ;)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Du måste vara rädd om dig Maja, 50 i solskyddsfaktor från och med nu!!!!!

2011-07-01 - 08:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0