Har du förändrats?

Du som liten:
1. Vad hette din första bästa vän? Maja.  
2. Vad hette din första kärlek? Mathias kanske... fast det var ju inte kärlek han var ju tillsammans med alla tjejor i klassen... haha
3. Vilken var din favorit rätt? Köttbullar, mos och brunsås.
4. Vilken var din favorit färg? ROSA.ROSA.ROSA.
5. Vart bodde du? När jag föddes bodde jag i Stockholm, men sen har jag bott i Falun resten av hela mitt liv!
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? När vi åkte utomlans och fick våran hund.
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När jag kanske tjaffsade med kompisar.
8. Ville du bli när du blev stor? Jag tror att jag ville bli frisör.

Nu:
1. Vad heter din bästa vän? Har olika. 
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Ojoj kommer inte ihåg.
3. Vilken är din favorit rätt? Grillat.
4. Vilken är din favorit färg? Har lite olika.
5. Vart bor du nu? Falun.
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Mycket bra har hänt.
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Vet faktist inte.?.?
8. Vad vill du när du blir stor? Kock.
9. Vilket godis tycker du bäst om? JAG HATAR GODIS!!


Maja som liten


Maja som äldre


Kommentarer
Postat av: Mica/Mello och Moa :D

2011-06-30 - 11:21:48
Postat av: Mica/Mello och Moa :D

Ojsan, råkade publicera utan att skrivit något xD Aja, vad söt du var på den där bilden när du var liten! :D <3

2011-06-30 - 11:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0