Sommarstugan

Hejdär bloggen! Igår så orkade jag inte mobilblogga hade ingen lust med det. Igårdagen började med att det var någon som höll på och rycka i vårt dörrhandtag i lägenheten i stockholm. Så det var våran lilla väckarklocka! När vi var klara stack vi till ett jätte mysigt café och käkade frukost, sedan tog vi tunnelbanan till centrum där vi spendrade hela dagen åt shopping. Jag köpte kläder och en väska, fick även pengar från farmor och det blev min födelsedag present för det ät såå mycket roligare och shoppa i stock oöm än på kupolen! Fast kupolen är också kul. Alla kläder som jag köpte kom från monki, den bästa affären! Väskan vet jag inte. Men ni kommer få bilder på allt. Sn på kvällen käkade vi på en resturang som heter vapiano tror jag... Skit gott. Vid kvart över sju så åkte jag, emma och Filippa tåg till hallsberg där vi mötte upp mamma och pappa för vi skulle till sommarstugan. Ja och här ligger vid i stugan rätt så trött efter en retning dag, vi har bara käkat på Ikea och bakat lite. Imorgon så blir det nog att fiska på morgonen och sen ska jag och Filippa hjälpa mormor med äppelmos och sen på kvällen åker vi hem. Men så ska jag dra. Vi hörs väl imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0