1 mil och 1 kilometer

Hola a tados !
Nu så är klockan 20.39.
Idag i skolan så hade vi skoljoggen. Jag sprang 6 varv och det är 1 mil och 1 kilometer.
Är jätte nöjd att jag sprang mera än 1 mil :)
När skolan var avklarad så åkte jag hem och duschade, sen kom Amanda  och vi jobbade stenhårt med matten och engelskan. Sen var vi ute och försökte sålja lite dalarabatten. Amanda sålde ett jag sålde inget :(
Ja sen när jag kom hem så packade jag lite. Men jag är inte riktigt klar det är lite småsaker jag måste packa.
Nu ska Emma ta datan och jag ska packa lite till ocg gå och läsa. Toppen dag.
Ps: Det är bara imon (Tisdag) och På Onsdag så åker vi (L)
Estar bien ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0