skön promenad, läxor och kräftor

Tjolahhopp
När klockan var 16.20 så gick jag ut med Agnes min hund och Molly Forsmans hund.
Skönskön promenad.
När jag kom hem så var det bara att göra läxorna.
När klockan blir 20.00 så kommer pappa hem då ska familjen äta kräftor och ha det mysigt.
Vi ska oxå kolla på Sverige-Holland.
Hoppas verkligen att Sverige vinner. :)
Imon är det Onsdag och det är skola och träning.
Älskar fotboll så därför så blir det en höjdar dag imon efetrsom det är träning.
Nej nu så ska jag gå och knäppa kort på allt jag köpte i Spanien.
Jag vet att det oxå kommer lite försent precis som bilderna kom sent.
Ha det :)



Kommentarer
Postat av: sarastoor

haha jag tar mig ju på stjärten! hahaha

2010-10-18 - 17:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0