najsbajs

Hejsan alla mina söta blogg läsare :)
klockan är 17.32 och jag sitter här i soffan och vill att arsenal ska vinna.
idag på morgonen så vaknade jag upp hemma hos farmor och farfar.
sen gick emma och jag och väckte lisa.
när lisa hade vaknat så satte hon på filmen "KILLERS",
för emma och jag tyckte att den var så bra så vi ville se den igen.
sen åt vi frukost.
när vi var mätte så spelade vi spel.
när klockan blev ca 12.30 så åkte vi hem till oss för vi skulle äta lunch och fika.
efter vi ätit så gick jag, lisa, mamma, figo och agnes (min hund) en liten promenad.
på vägen så mötte vi pernilla och olivia.
pernilla är min faster och olivia är min kusin.
men olivia sa till mig att hon hade varit och lämnat lite kläder.
jag hiuttade mig lite kläder.
och nu så tittar jag på arsenal - man city.
det står 0-1 till arsenal så det är ju jätte bra.
senare ikväll så blir det att kolla på "ENSAM MAMMA SÖKER"'
så vi får se om det blir några bilder sen helgen.
men jag kan säga att det har varit en jätte mysig helg.
imon i skolan så ska vi till kyrkan.
ingen höjdare för mig, men jaja.
ha det bra (L)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för en supermysig helg stumpan! Det var verkligen jättetrevligt =)

2010-10-24 - 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0