mer än 40 mil

Herregud !
I helgen så har vi varit i Aneby och träffat världens bästa kompisar.
Det är därför jag inte har bloggat något.
Vi åkte i Fredags.
På Fredagen så gjorde vi inte så mycket.
På Lördagen så hade Petter match.
Han spelar hokey.
Dom mötte HV71 och vann med 3-4.
Jätte bra.
Efter matchen så åkte vi till A6.
Det är ett köpcenter.
Jag handlade bara benvärmare.
Sen när vi kom hem så käkade vi och var ute sent på kvällen och körde burken.
Vi åt oxå mer än 10 clementiner var den dagen.
Idag så gick vi en tipspromenad.
Jätte skönt och kul.
Efter lunchen så började vi rulla hemmåt.
Vi stannade och fikade hos min mormor.
Gottgott (L)
När jag kom hem så pluggade jag och sen kollade Emma och jag på film.
Toppen helg.
Ville inte att denna helg skulle ta slut !
Men nu har jag en hel vecka i skolan och sen dem helgen som kommer så ska jag tillbringa min helg med Lisa och Emma.
(Lisa är min faster)
Imon så är det Måndag och jag och mamma ska in till stan.
Ska nämligen kolla på ett par ur snygga stövlar.
Ha det gött så hörs vi imorgon.
(Har inte knäppt så många kort men dom korten som jag har knäppt kommer på ett annat inlägg)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tjoho för helg med Emma och faster Lisa!!!!!

2010-10-18 - 09:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0