ggääääässssssppppppppp !!!!!

Ojsan gud så trött man blev plötsligt :o

Jag sitter just nu och kollar på IDOL.
Jag hejar på Minnah,
så jag hoppas hon vinner.
Efter IDOL så blire CIRKUS MÖLLER.
Mysssiiiggtt !!
Jag kan säga att träningen inte gick super :s
Var lite halvseg och så....
Imon blir det att åka till O´LEARYS och käka och kolla på fotboll.
Herregud dom borde känna igen oss ;)
Hahaha xd
På Söndag blire att träffa farmor och farfar och käka där
och ha det riktigt mysigt och trevligt.
Toppen helg.
Hare bra :*




Kommentarer
Postat av: Lisa

Har ni flyttat in på O'learys eller??? Hoppas allt är bra med dig och att vi ses nästa helg =)

KRAM

2010-11-20 - 10:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0