10 NOVEMBER 2010

Hej !
Nu så väntar jag på att Amanda ska komma.
Klockan är 18.12.
Idag så var det skola.
Rätt ok skoldag.
Jag kan lova er att det har snöat mycket idag.
Men ska ag vara helt ärlig så gillar jag snön.
Det är så mysigt.
Ja efter skolan gick jag hem och kolla på tv:en och gjorde läxor.
Inge roligt alls.
Alldeles nyss så pratade jag med Amanda.
Hon och jag och Emma och mamma ska se på Harry Potter den nya filmen som kommer nästa vecka.
Roligt.
Snart så blir det att åka in till O'LEARYS med familjen och Amanda.
Skojigt.
Så vi hörs mera imon om jag inte bloggar mer.
Hejdå :D
Och föresten så har jag Spanska prov imon.
Åååååå hatar seriöst prov så himla tråkigt.
Man blir så himlens nervös och bläää säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fin du är i håret!

2010-11-10 - 20:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0