träningsmatch / stan och McDonalds

Heeej pussungar !
Nu är klockan 17.07 och det har vart en full rulle idag.
Först hade jag träningsmatch.
Vi vann :)
Men jag vet inte med hur mycke :O
Efter matchen så duschade jag och sen drog familjen och jag till McDonalds.
Efter det så åkte vi till stan.
Jag fick en sak av mamma och pappa.
Bild kommer sen.
Tacktack.
Nu sitter jag här med lite salamikorv och ost i handen medans jag bloggar och kollar på fotboll.
Förresten.
Idag är det 3 advent så det kommer en dikt snart :D
Jag kan säga att ni är lite dåliga på att komma på dikter.
Men alla kanske inte vet den här tävlingen.
Den går ut så här.
Ni skickar in en jukdikt.
Den bästa juldikten kommer synas här på bloggen + att jag länkar eran blogg.
Så kom igen nu ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0