stan med Lollo

Heejj :D

Idag blev det en tripp ner på stan med Lollo och hennes familj.
Eller som sagt Lollo och jag gick ensamma.
Jag funderar på om jag ska köpa ett par snygga örhängen till julafton.
Och det har jag bestämt mig för att jag ska göra.
Jag får köpa örhängen när Filippa och jag ska ner till stan i veckan ;)
Jaja på stan köpte jag inget.
Vi käkade på AMERICAN TAKE AWAY.
Det var gott.
Jag gillar inte pizza så hemskt myck,
men den pizzan är faktist väldigt god xd
Nu så kollar jag på ARSENAL-FULHAM.
Det står 1-1 så kom igen nu ARSENAL !!!!
Ni måste ju vinna när ni spelar på eran hemma arena !!
Ha det ♥


åå herregud vem skulle inte vilja ha dom här söta tofflorna ?


Kommentarer
Postat av: emma

tripp menar du väl :P

2010-12-04 - 18:52:06
URL: http://eemmaaross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0