Mina uggs !!!!!!

Hahaha bra rubrik...
Men mina käraste uggs är trasiga :-(
Men det går någ att laga :D
Idag är det Tisdag.
Skoldagen gick väldigt fort.
Det var en rolig dag idag.
Efter skolan så tränade jag med några för vi ska gå luciatåg Torsdag, Fredag och Lördag.
Vi gör det för att kyrkan kan ge oss lite pengar om vi gör det.
Så jag ville va med och gå luciatåg.
Jag ska vara tärna.
Roligt.
När vi hade tränat klart gick jag och Amanda hem till mig.
Vi gjorde inget typ.
När hon hade gått hem så gjorde jag matte läxan.
Sen åt vi, sen var det bara att gö Spanska läxan.
Nej nu ska jag gå och fråga Emma om vi ska skriva lite julrim.
Klockan 19.30 så ska jag kolla på HALV ÅTTA HOS MIG.
Vi höres ♥



Okejokej det är bara ett par skor..
Men ändå det är dom bästa skorna jag har !!!


Kommentarer
Postat av: Missan

HAHAHAHHAHAH!

Oj,sorry,men det är kul att du älskar dina Uggs så xD

<33333

2010-12-07 - 20:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0