Filippa today / en dag står på spel

Heeej !
Idag är det Torsdag och det var typ världens skönaste dag i skolan :D
Mina lektioner såg ut så här.
Spanska
Matte
och sen bara spel asså man fick ta me sig spel och så spelade vi dom och fikade.
Sen kollade vi oxå på ett bildspel.
Najjs ♥
Efter skolan gick jag och Filippa hem till mig.
Vi har typ kollat på tv settat vid datan och jag har gjort lite matte.
Haha när vi kollade på tv somnade jag ;s
hihihöhö :)
Gud så skönt det ska bli imon.
Dagen i skolan imon blir grymmm !!
Först går vi till skolan.
Vi läser en timme.
Sen så har man fått välja vad man vill göra och jag ville bada så jag ska åka och bada.
Sen blire julklappsutdelning.
Yippiee :p
Snart ska bästa Filippa hem.
Sen ska jag äta.
Sen så ska jag fixa med julklappen som jag ska ge en viss person till imon.
Nej nu ska jag väcka Filippa för hon har somnat i min säng..
Vi är ju jätte pigga vi två..
Eller inte !?
Ha det gött.
Höres och synes ;)


Kommentarer
Postat av: elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

händer i helgen?;)

2010-12-16 - 22:09:36
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0