Bilder

Här kommer bilder.
l
l
l
l
v
Här kommer bilder sen allt lussande :D
Små tomtar ~ TORSDAG
<-----------Johanna Camilla----------->
Jag (ja ni ser ju att jag var en tärna) ~ TORSDAG
Amanda som Lucia fast hon har inte kronan på sig ~ TORSDAG
Amanda har kronan på sig ~ TORSDAG
<--------Amanda Jag--------> ~ FREDAG
Dom små tomtarna ~ FREDAG
Sen kommer det några bilder från idag :D
Pepparkaks baket
Haha han ville oxå hjälpa till och baka xd
Ja det var alla bilder :)
Men jag kan lova er att vi har bakat mycke mer pepparkakor ;)

Kommentarer
Postat av: alltidteresia

hej ska vi följa varandra via bloglovin ? =)

kram

2010-12-11 - 20:45:07
URL: http://alltidteresia.blogg.se/
Postat av: vad var nu mitt namn igen ?

okej goodie :)

jag mår super! du då? :D

2010-12-11 - 20:49:10
URL: http://lolmode.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad fin du var som tärna och lucia!!!

2010-12-12 - 13:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0