tell me where you wanna go



Skolan rullade på, 4 lektioner och sedan var det bara att gå hem. Efter skolan stack jag och syrran in till stan och sedan skjutsade hon mig till koppis där det var dalalagsutagning som gick helt ok. Nu ska jag plugga lite spanska för imorgon ska jag göra spanska prov, buhu! Föresten på söndag åker vi INTE till stockholm för det har blivit lite ändrade planer.. Men vi ska på brors student på måndag så då åker vi på morgonen, sedan åker vi hem på kvällen efter studenten och på tisdag efter skolan åker vi till Stockholm igen då vi ska käka mat på restaurang och sedan sova där, sen på onsdag (studiedag) så shoppar vi lite i storstaden, underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0