---------------------------------------------------------------------------

Just nu händer det mycket saker i mitt liv, både bra och dåliga saker. Ibland vet jag inte vad jag ska göra. ibland vet jag vad jag ska göra. Ibland känner jag mig ensam, ibland känner jag mig inte ensam. Ibland är jag ledsen, ibland är jag glad. Men oftast vet jag vad jag ska göra, oftast så känner jag mig inte ensam och oftast är jag glad för jag vet att jag lever en gång och jag ska ta vara på tiden då jag finns här på jorden. Igentligen vet jag inte varför jag har skrivit detta och publicerat detta.. Men jag vill väl uppmärksamma er om att ni faktiskt bara lever en gång, så ta vara på den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0