VILKEN TUR JAG HAR

Tänk att det var just er jag hittade och började lära känna, jag är så himla tacksam över det! Ni finns där för mig och det känns så otroligt bra! Ni alla tre betyder så enormt mycket, ni ska bara veta alltså! Vi har haft väldigt många roliga stunder tillsammans även fast vi bara känt varann i bara några månader, men dom här månaderna har varit så himla bra! Tex. när sara tog min mobil och låste sig in på toan och jag, lollo å hanna tog saras mobil.. haha! alla snömulningar... osv.. Älskar er vänner, ni betyder otroligt mycket ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

finner inga ord, hur ska jag tacka dej.. ojiiises! Kan inte ta det på tangentbordet, bara säga det farmför dej! Det ända som räcker till nu, jag älskar dej maja ♥

2012-01-05 - 01:32:02
URL: http://loouiselans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0