24/1 JANUARI

Hejsan mina friends! Skolan var rätt chill, direkt efter skolan stack jag, amanda och sara in till stan och kikade lite. Hittade inte tröjan som jag skulle köpa, så mamma får kolla ifall den finns på valbo när hon ska dit imorgon! Nu är jag hemma och ska sätta igång med lite plugg och sedan sova. Jag menar det går inte att sitta uppe till tolv varje kväll.. btw änns skittrökigt att jag har missat 3 träning för jag har haft ont i baksidan av låret och nu har jag åkt på en jobbig förkylning (tummen ner!!), usch man känner sig så blää när man inte tränat..
aja vi hörs imorgon ♥
puss

Kommentarer
Postat av: Lollo

sötaste gullunge ♥ :*

2012-01-24 - 21:00:15
URL: http://loouiselans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0