2 lektioner + någon greja

CHILL DAG!!! VILKET GILLAS STARKT! Efter skolan drog jag å girls till stanisch där jag handla present till amanda, hoppas du vart glad vännen ♥ Sen efter det stack jag och amanda hem till henne och glodde på gg och käkade våfflor osv.. mys! När jag kom hem städade jag rummet och var olydig xd shiit alltså imorgon taggar vi fredag sen helg käraste vänner, kan det bli bättre? ska kanske förvana er om usel bloggning denna helg för imorgon kommer larssons, på lördag har pappa 40 års fest och sedan på söndag ska jag chilla. Nu ska jag sova, vi hörs när vi hörs, det kanske kommer lite mobilinlägg, men kameran kommer vara aktiv denna helg (tror jag)!

pusseeeeeeeeeeeeen och ha det bäst ♥
två från idag-




haha sötis du är amanda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0