MIN LÖRDAG-







Har haft en skitmysig lördag då det började med att lillebror kom in vid tio och väckte mig.. sen hoppade jag in i duschen och käkade frullerulle! Sen stack familjen in till stan då jag prövade ett par till fotbollsskor, ska nämligen ha ett par (dom jag köpte förra helgen) när jag tränar och ett par som jag ska spela match i. Sen vidare till leklandet och sedan till restaurang och till sist hem till farmor och farfar där vi käkade efterrätt, och det var så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääär gott!!! När jag kom hem så kollade jag på film på tv;en och bara chillade-p. Nu ska jag kolla mailen och sedan skicka mail. ha en fortsatt bra kväll så hörs vi snart igen. btw, den här skitfina och mysiga tröjan fick jag låna av farmor nu när hon och farfar sticker till spanien och några månader, yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0