Grattis älskade vän ♥

Du betyder så himla mycket för mig. Jag kan inte beskriva med ord hur jäkla bra och go du är.. Du bryr dig om alla, du sprider glädje runt om dig, du är verkligen underbar. Du har en stor plats i mitt hjärta och INGEN kan ta den platsen. Jag vet alltid vart jag har dig. Är jag ledsen kan jag alltid snacka med dig och det är så himla skönt. Hade inte jag jag haft dig så hade jag inte vara lika lycklig som jag är nu när jag har dig.
Idag är det din dag och jag hoppas att du får det så himla bra och att du får lite fina presenter och mycket tårta. Massvis med grattis och pussar och kramar till dig.
Älskar dig världens finaste bästavän ♥♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0