SPANIEN IMORGON!!








verkligen skitvackra bilder.. höhhmm..

Har haft en skit dampig, bra, rolig, bäst, underbar, awesome, lovely eftermiddag med mina tjejer.
Tack för att ni finns ♥
Först stack jag, Hanna och Sara in till stan och sedan mötte vi upp lollo på donken där vi satt i timmar typ. Sedan cyklade vi hem i pissvädret och då sa jag hejdå till dom alla för imorgon sticker vi till SPANIEN!!! kommer sakna er massor.. Jag kom ihåg för typ tre månader sen satt vi och bokade resan och imorgon sticker vi, jisses alltså, är så sjukt taggad.
Ska packa klart det sista nu och sedan ska jag slå upp matteboken, skittråkigt, men vill liksom inte ta med några läxor till Spanien. Hör av mig mer sen, ha en bra kväll mina käraste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0