GLASS-KURS

Tisdag- check!
Hade väl en ganska bra dag i skolan, kanske liiiiiiite sega lektioner men aja. Efter skolan stack jag hem gjorde mellis och sedan vidare på en kurs. Ska i sommar säkert hoppa in och jobba lite på både hyttstugan och kopparhattan (restauranger/café), därför behövde jag gå på denna kurs för att kunna skopa glass osv.. Ganska långtråkigt men behövligt. På kvällen har jag käkat mat, svarat klart på ALLA so frågor, duschat och myssssst. Tänkte att jag skulle krypa ner i min mysiga säng och sova. Hörs imorgon då jag ska uppdatera med lite outfit bilder. weho.
godnatt ♥





min söta lilla mupp ♥

Kommentarer
Postat av: Alex

Hur ska man göra om man vill söka sommarjobb t ex på hyttstugan eller kopparhatten? Hur hittade du jobbet?

Själv tycker jag att det är jätte svårt att hitta något!

2012-04-18 - 15:30:21
URL: http://aworldofweirdness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0