söndag.söndag.söndag

Vilken härlig start på denna söndag! Började med att pappa väckte mig 08.00 och då tog jag och agnes min hund en skön morgonpromenad, skitskönt! När jag kom hem käkade jag frulle och pratade lite med mormor och vi bestämde att jag åker till henne på onsdag med morfar och är deär till fredag och sedan tar jag tåget hem igen. Vi ska baka lite julfika som tex pepparkakor. Och ska vi väl bara chilla, hehe. Har nyss hoppat ut ur duschen och nu så är jag klar. Om ungefär en halvtimme åker familjen till forsmans och firar kusiner som har fyllt år. När jag kommer hem ska jag träffa sara, hanna och lollo l. Ha en superbra söndag, vi hörs senrare ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0