THURSDAY, plugg nu

två söta från idag!
Idag är det torsdag och imorgon så är det fredag, shit vad veckorna går snabbt! Idag så hade vi terränglöpning och jag är väl rätt nöjd. Imorgon så har vi en "orienteringsdag", bättre än en vanlig skoldag för vi börjar 10.30 och när vi är klara så får vi sticka hem. Imorgon så var det meningen att vi skulle åka till stugan och amanda ska följa med. Men systerryster har blivit sjuk så det blir nästa helg som det ser ut. I helgen ska jag nog antingen till stan eller kupolen och shoppa lite och sedan bara njuta av helgen trorjag. Nu ska jag inte sitta här nå mera utan jag ska ta och jobba lite matte, skit trpkigt. Men det är bara att bita ihop, right? Vi hörs sen ikväll. pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0