SVERIGE VANN!!!

Hej där! YES SVERIGE ÄR VIDARE TILL EM!!!!! Idag är det tisdag och dagen har varit både upp och ner... Idag så har jag varit hos läkaren 2 gånger.. först tog jag bort en leverfläck och sedan tog jag lite prover, haha har nog aldrig varit hos läkaren 2 gånger samma dag.
Vid fem så träffade jag mina kära vänner ida och moa ♥ Vi var ute och fotade i ungefr två timmar och vi fick med oss 205 bilder hem! Vi hade skitkul. Idag så fick vi reda på grupperna när vi shoppar i london, jag ska gå med linnea och ida och det kommer bli så inåthelvete grymt vill jag lova er!! Nu tänkte jag gå och tvätta bort sminket och sedan borsta tänderna och tillslut ska jag läsa. Vi hörs imorgon, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0