+ 2 till från idag'

Har haft fullt upp idag så jag har skitit i bloggen.. Idag har det varit en skitbra dag alltså, kändes som om det var ett tag sen det var en skitbra dag förutom alla dagar i london som var så jävla roliga !!
Hade bara fyra lektioner idag och det var ju rätt chill, haha ! Hade även ett SOprov idag och det gick nog rätt bra hoppas jag.
Efter skolan så drog jag, hanna och sara hem till mig och vi fotade och bara slappade, men det var kul det också. Sen på kvällen hade jag träning och fysatan vad skönt det var att träna lite !
Nu ska jag kolla på det senaste avsnittet av modelljakten och sedan ska jag sova (jag gillar inte modelljaktan, tycker det är lite töntigt, men jag kollar på det ändå, haha!)
pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0