Svar på kommentar

Frida
Hej Hej!Villken bra blogg du har!:) undrade bara en liten sak. Du sa i något inlägg förrut att du hade köpt en olja så att håret växer snabbare.Funkade det?:)
Frida
Hej Hej!Villken bra blogg du har!:) undrade bara en liten sak. Du sa i något inlägg förrut att du hade köpt en olja så att håret växer snabbare.Funkade det?:)
Hej på dig du! åh tack så mycket, blir alltid lika glad när någon säger att min blogg är bra osv..
Jag andvände det i två veckor ungefär, men sen har jag inte orkat andvända det + att det kliade i hårbotten och håret blev inte riktigt fräscht. Så jag har inte andvänt det på ett tag, men det ger håret mer volym tycker jag, men om det växer snabbare det vet jag faktist inte. Oljan heter förresten riciniolja, bara så du vet. tack för kommentaren :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0