HÄRLIG ONSDAGSKVÄLL

Go'kväll!
Efter maten tog jag tag i SO:n och började lite med den och efter det bastade jag och det var riktigt härligt. Efter det tog jag mig en KALL dusch, haha blev skit svettig när jag bastade, men det var ju inte så konstigt, det var lixom 80grader i bastun.. aja efter det kollade jag på bonde söker fru och sedan grey's anatomy. Imorgon blir det en halv seg dag, skola till halv tre, sedan plugg och till sist träning. Kanske ska påminna er om att det inte blir så mycket bloggning i helgen, ska till några riktigt goa vänner så jag har inte tid med bloggen, möjligtvis om det kommer upp lite mobilinlägg, med det tar vi då! Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi någon gång imorgon, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0