Förkyld... igen!

innan träning

Hej! Första inomhus träningen som sagt.. vi var först ute och joggade och efter det lite teknik och sedan match. Jaag fick tyvärr gå av pga förkylning (hooooosta, halsont och snuva). Har hostat mycket idag så jag skulle ha lyssnat på mina kloka föräldrar som sa att jag inte skulle träna men envisa jag sa att ja skulle träna. Jag hade fel, har blivit mer förkyld! Jag är ju det hela tiden!!! Nu så ligger jag i min säng ny duschad. Innan jag duschade hade jag haft i ricinirolja och jag måste säga att håret blir mer puffigt så jag är nöjd över köpet och sen hoppas jag ju förstårs att håret växer snabbare. Nej nu ska jag lägga till några kuddar så jag kommer högre upp så jag inte hostar så mycket... vi hörs imorgon snyggingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0