LÅNGT INLÄGG

Heeej!
Vilken underbaaaar helg. Det bästa med helgen är att jag har fått en vit Iphone 4 av mamma och pappa som skolavslutningspresent :D Tacktacktack så himla fint av er!! Västa najsbajs för vi har gratis internet och sen gratis sms (har haft gratis sms förrut oxå..) Ni kommer få bilder på hur den ser ut en när jag kommer hem. Och ni kommer även få lite bilder från helgen
Nu sitter jag hemma hos mormor och vi har nyss käkat jätte god mat och just nu står rabbarberpajen i ugnen och vaniljsåsen står i kylen. Mummmmmss! Efter vi har fikat ska väl bilen börja rulla hemmåt.
Vet ni?? Om jag räknar ut så har jag bara 4 hela riktiga skoldagar kvar i skolan, känns ju skitbra! På Tisdag så drar skolan iväg till huvudsaden och där ska vi gå på musee och sen ska vi oxå till gröna lund.
Nehepp nu ska jag dra, men vi hörs sen när jag kommer hem.
KRAMOCHPUSS





FY SATAN VA KUL!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0