HEMMMMMA HOS AMANDA!

Hej på er!
Dagen i skolan var lixom as nice..! För imorse hade vi slöjd, sen idrott och sen hade vi bibliotek. Sen efter lunchen så spelade killarna i klassen DM. Så vi fick sitta och kolla på det hela eftermiddagen,
och hur nice är det inte opch missa tre lektioner ? :)
Efter skolan drog Amanda och jag hem till mig. Hemma hos mig så fotade vi och typ baka en sockerkaka.... Sen gjorde vi typ inget mera! Igår kväll så kom farfar hem från Spanien och farmor kommer typ nästa vecka för hon är i Paris, så farfar kom och hälsa på oss. Trevligt. Just nu sitter jag hemma hos Amanda och hon sitter och pluggar medans jag kunde slänga in ett inlägg. Men senarel så blire träning och sen ska jag hem och kolla på tv. TJAOU!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0