GUD VAD HELGEN HAR GÅTT SNABBT DÅ!

Nu börjar alltså kvällen leda mot sitt slut...
Kvällen tillbringades hemma men med Amanda, vi gjorde inte så skärsilt mycket men det var kul.
Jajusteja jag skulle säga er att systemkameran som jag tar kort med så har blixten slutat funka så den ska in på lagning det är därför bilder på min shopping i Lördags inte har kommit. Men ni kommer få se på hur det ser ut i outfits!
Imon börjar skolan igen, känns på ett sätt bra för då vet man att det bara är typ tre veckor kvar i skolan. Jag tycker faktiskt om dom hära sista veckorna i skolan kommer blir roliga, för i veckan så blir det en fotbollsdag, nästa vecka blir det Stockholm (museeum och grönan) och sen den sista veckan blir det sommarlov och sen på kvällen ska klassen tälta (inte min nya utan den gammla). Hoppas jag har räknat in rätt nu?!?!? :s 
Nej nu ska jag väl ta och sova eller kanske läsa litegranna först?
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0