DÅÅÅÅLIG BLOGGNING!!!

tjänatjäna!
Guuudd vilken dålig uppdatering idag asso...
Men dagen började med skolan och den gick väl bra. Efter skolan stack jag hem. När jag kom hem gjorde jag seriöst ingenting, verkligen ingenting. Efter ett tag så somnade jag typ i en timme, och det var riktigt skönt :) Vid halv sju så kom mormor och morfar hit och vi käka lite och sen så blev det tårta för min älskade mamma fyller år idag ♥ Love u! Ja sen så har jag bara kollat på tv. Asso fy fan va jag hatar pollen. Det klias i ögonen och i näsan typ hela tiden!!! Usch.
Nu ska jag uppdatera lite och sen ska jag sova. Idag blire att sova nere i soffan eftersom mormor och morfar har lånat Emmas och mina sängar ;)

PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0