PLUGGPLUGGPLUGG

Hej!

Har settat med alla läxor rätt länge nu.... Men äntligen är dom klara! wihho. Skönt att jag gjorde dom idag för imon har jag skola och träning, då hinner jag inte och på torsdag så ska jag packa min väska inför Stockholm i helgen. Åh shit vad jag längtar. Har bertättat förrut att jag ska åka med min syrra och kusinerna till Stockholm för att ha en riktigt tjejhelg med faster Lisa ♥ Guuuuuuddd va kul!! Vi kommer åka TIDIGT på lördag och sen när vi kommer till Stockholm ska vi lämna våra grejor hos Lisa sen ska vi ut på en ritkig shoppingrunda ;) Sen ska vi käka lunch och sen på kvällen blire mys med god mat och en trevlans film. UNDERBART! Nu ska jag gö några inlögg till, och sen ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅÅÅÅHHHHH vad mysigt vi ska ha =)

2011-03-30 - 09:39:08
Postat av: Farmor

Hej Maja. Hoppas att ni får en riktigt trevlig helg i Stockholm. Lisa har en liten peng till er från farfar och mig. Ha det så jätte kul. Kramiiiisar från farmor.

2011-03-30 - 14:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0