Nu gör jag det här för jag har riktigt tråkigt,

1. Vad är klockan just nu? Ungefär 10 över sex
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? Ingen just nu-
3. Vad har du för underkläder på dig? sportbh och trosor.
4. Vad har du för mobil? En Sonny Ericsson
5. Hur mycket pengar har du? Inga...
6. Har du något jobb? Neppnepp.
7. Vad har du för färg på din tandborste? Turkos typ.
8. Vem saknar du? Några stycken
9. Har du några komplex? Vet inte.
10. Vad vill du bli när du blir stor? Kock.
11. Vilka låtar vill du ska spelas på din begravning? Oj, det har jag ingen aning om!
12. Hårfärg? Blont
13. Vad skulle du kunna döda för nu? I don't know
14. Vad har du gjort i helgen? Ingenting för det har inte ens vart helg x'd
15. Smycken du har på dig? Ett örhänge lägst upp på toppen av örat.
16. Vem vet mest om dig? Mina föräldrar kanske.
17. Vad är du rädd för? Mycket
18. Brukar du ha otur? Ibland, ibland inte.
19. Vilken är kontakt nummer 13 i din mobil och vad har ni för relation? Elsa B i min klass. Vi är vänner.
20. Vem har den snyggaste kroppen i världen? Hehe, vet inte ;)
21. Favoritband? Har inegt favoritband.
22. Vem är snygg? Ramos ♥
23. Har du några fobier? Småkryp.
24. Har du ätit något godis idag? Usssh nej godis är blää
25. Har du fått IG på ett prov? Har inte fått nå betyg än.
26. Vad väger du? Vet inte.
27. Fem saker du har på dig just nu? Strumpor, trosor, sportbh, underställ och fleecetröja
28. Dagens smink? Inget
29. Favoritfärg? Lite olika.
30. Är du fjortis? Nejnej, verkligen inte.
31. Har du en dator i ditt rum? Jaou!
32. Favoritlärare? Meta tror jag.
33. Vad har du gjort idag? Handlat, åkt snowboard och haft det allmänt trevligt.
34. Vad har du ätit idag? Jadu jag har väl ätit frukost, lunch, fika och mellis.
35. Dagens roliga? När jag åkte snowboard-
36. Vilka färger har du i ditt rum? Lite blandningar.
37. Favoritmaträtt? Kött, potatis, sås och sallad kanske!?
38. Har du spytt offentligt någon gång? Nej det tror jag inte.
39. Är du duktig i skolan? Alltid.
40. När var du utomlands senast och vart? I September. Då var jag i Spanien. Men för några veckor sen var jag i Sälen. Men det är ju inte direkt utomlands.
41. Har du varit vittne till ett brott? Nej, vet inte vad det är!
42. Har du sett en död? Nej det har jag inte.
43. Har du något husdjur? Ja en hund.
44. Har du haft vattkoppor? Ja det har jag haft!
45. Är du singel? Yesbox
46. Favoritdryck? Det beror på.
47. Älskar du någon? JA, det gör väl nästan alla ?
48. Vad köpte du senast? Ett par jeans.
49. Har du ätit glass idag? Näää.
50. Känner du någon som är bög? Nej
51. Känner du någon som är lesbisk? Nej
52. Har du varit på en konsert? Nej
53. Senaste utlästa bok? Hur kär får man bli. (skitbra)
54. Har du någon bästa vän? Jag har några stycken.
55. När klev du upp imorse? Runt 08.00 :O
56. Har du krockat någon gång? Najnaj
57. Vet du vad sXe står för? Eh, borde jag det ?
58. När flög du senast? I September
59. Äger du något märkesplagg? Jupp det har jag.
60. Spelar du fotboll? Of course
61. Vem ringde du senast? Mami
62. Är du homosexuell? Neeej.
63. Är det fint med killar som sminkar sig? Nej det tycker inte jag!
64. Är du allergisk mot något? Ja.
65. Vad är du för stjärntecken? Jungfru.
66. Är du sexig? Hahahaha nej!
67. Åker du slalom? Jaaaaaa.
68. Är Måns Zelmerlöw snygg? Nehejedu.
69. Brukar du se på Idol? Ja det gör jag väl.
70. Brukar du sjunga för dig själv? Aaaa typ alltid.
71. Hatar du någon? Nej det tror jag inte :P
72. Har du kysst någon av samma kön? Ja.. mamma osv... Men ingen kompis.
73. Vilka hemsidor är du medlem på? Lite olika.
74. Har du spytt upp mat med flit någon gång? Nopp
76. Har du varit på en festival? Yes
77. Har du någon brevvän? Nej det har jag inte.
78. Har du onanerat idag? Vad är det ?
79. Vem kramade du senast? Kom inte ihåg.
80. Har du haft sex på en skoltoalett? Absolut inte!!!!
81. Var den här listan rolig? Nej
82. Hur mycket pengar har du på telefonen? Vet inte
83. Cola eller fanta? Fanta lätt!
84. Är du vidskeplig? Va är det ????
85. Vilken dialekt är fulast? Vet ej, kanske skånska. För om man pratar "ren" skånska så är det jobbigt att lyssna på.
86. Vad ska du göra i sommar? Mycket ska jag hinna med.
87. Filmtips? The last song, Remember me.
88. Vad är det för väder ute? Snöigt och lite plaskigt.
89. Vilka hårfärger har du haft? Bara blont.
90. Har du vunnit en tävling någon gång? Inte vad jag kommer på.
91. Har du sett ett stjärnfall någon gång? Nej det tror jag inte.
93. Vem pratar du med på msn nu? Ingen. För på denna dator jag sitter på så finns inte msn.
94. Är det fint med gladiator skor? Skit snyggt (y'
95. Är du brun? Nej.
96. Vilken färg har stolen du sitter på ? Typ brun
97. Har du webbkamera? Ja
98. Säger man kex eller chex? Kex
99. Har du varit ärlig när du har gjort denna listan? Ja
100. Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? Lång tiiiid


Kommentarer
Postat av: Viktorija

Sv: Lagt till dig, hoppas du nu gör detsamma och lägg till mig! :)

2011-03-04 - 18:26:44
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0