JAG É TILLBAX

Hejhej mina käraste blogg!

Först vill jag tacka min goa kusin Julia som har underhållit er under helgen ♥ TACK!

Men nu är jag tillbax. Cupen var skitrolig! Vi vann hela cupen. Kändes riktigt jävla skönt om jag ska vara helt ärlig. Hann inte blogga igår när jag kom hem för jag kom hem runt elva typ. Men dagen i skolan idag var sisådär. Efter skolan hämtade mamma mig för jag skulle hänga med och handla :D Efter vi handlat gick vi in på MC och köpte glass. Gott. Nu sitter jag och lyssnar på musik. Och när jag kollar på ut så ser jag solen lysa, och det älskar jag ♥ Nu ska jag uppdatera lite. Senare blire käk och sen lite pluggipluggi! Hoppas ni haft en braig dag.

PUUUUUUUUUUSSSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0