God morgon mina goingar!

Först vill jag säga förlåt... För igår så sa jag att jag skulle uppdatera er. Först kunde jag inte gå in på nå klädaffärer så det blev inget inspiriation inlägg, och sen gjorde jag ett "god natt inlägg" men jag hade tryckt på spara som utkast och då hade det inte publicerat :S Heheh... Jaja idag är det Tisdag och det blir en slappar dag. Snart ska jag och mamma dra iväg till ICA MAXI. Och sen när jag kommer hem ska jag väl ta fram slalom skidorna och hela kittet, för imon (onsdag) drar jag iväg till Kläppen med näs :) Så imon blire dååååååååålig uppdatering. Och ikväll ska kanske jag och Emma gå på bio :P Så det blir inte jätte bra uppdatering idag heller! Men jag känner att nu när jag har lov så är jag inte skit sugen att blogga. Nej nu ska jag sätta på mig kläder och fixa klart mig. PUSSOCHKRAM


webbcam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0