SUNDAY 26J

Hejdär.
Idag så är det Söndag pch jag är inte helt frisk, hostar osv.. Skulle varit med Filippa idag, men eftersom jag inte mår helt hundra så orkade jag inte riktigt :( Men jag längtar till ska va någon annan gång. Nu så sitter jag här utmattad efter att ha dammat av hela huset (stoooolt)! :D Och sen så tjänade jag in min månadspeng för jag städade rummet och sen en till liten slant för avdammningen i hela huset. Nu så gör jag inget mera än att typ lyssnar på musik. Ska snart ta och hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch! Gud vad skönt det är med sommarlov man liksom behöver inte tänka på något man kan bara göra som man vill. På fredag sticker jag iväg med 98;orna på cup och kommer hem på söndag, sen så kanske jag ska till Furuvik med farmor och farfar nästa vecka. Och sen nästa fredag så kommer Larssons och sen så är det Dalecarlia, as nice!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0