SOMMARLOVET NÄRMAR SIG, bara en ända skoldag kvar!!

Hejdär! Nu är det liksom bara en dag kvar på Hosjöskolan, känns lte konstigt att man har gått där i flera år och nu ska man byta :S Jag kommer sakna denna klass, men man måste ju gå vidare i livet...
Idag så var väl skolan rätt så lugn, och jag har äntligen fått mina mjukisar som jag har gjort hela terminen. Efter skolan drog jag och Amanda hem till mig och vi gjorde ingenting, men sen åkte vi hem till hnne och sen stack vi iväg till träningen som var väldigt skoojj. Nu så här på kvällskvisten har jag typ bara kollat på tv osv..
Nu ska jag uppdatera lite mera, sen ska jag nog sova. Hörs sen, pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0