SOMMARLOV!

Heeej! Idag hade jag skolavslutning och det gick väl bra... Efter det så stack klassen och familjerna till Näs för att fika och sånt :D Härligt! Sen på kvällen har jag umgåts med klassen, man fick tälta där, men allt var så oplanerat osv... så jag hade ingen lust för det. Imon så blir det att träffa klassen igen och käka frukost med dom, och då ska vi alla säga hejdå till varandra och hälsa varandra ett bra lov. Känns faktist lite konstigt att klassen ska splittras. Jaja efter det ska jag hem och fixa mig för kussemusse Olivia som tar studenten. Och yeees jag har SOMMARLOV mina kära vänner ♥ Jaja nu måste jag sova för klockan är väldigt sent och jag ska upp tidigt imon, OOOOOUUUUUUPPPPPSSSSS..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0