SJUUUUKT KUL KVÄLL OCH DAG-

Hej. Dagen började med att jag inte hade något att göra, men vädret var ju kanon så jag gick ut och solade (skitskönt). Det var det ända jag gjorde rätt så länge innan Ida och Linnea kom till mig. Vi badade, solade och skrattate men det var skitkul!! Sen åkte dom hem och jag käkade lite mat. Sedan stack jag iväg till Lindvallen för att kolla på någon fotboll för Sara vela att jag och Emma skulle komma dit så det gjorde vi. Där träffade vi Ida och Linnea. Jag, Linnea och Ida ringde Moa och frågade om hon vela följa med och bada så vi fyra stack och badade och hade verkligen suuuuuper mysigt och skitkul ♥ Nu så sitter jag hemma efter en härlig solig dag med många fina vänner. Måste verkligen göras om. Heheh och som ni såg på inlägget före det här så ser ni ju att jag har bränt mig.... Oooouupps!  Bilder kommer imon från kvällen med Linnea, Ida och Moa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0