OVÄNTAD DAG

Ojoj, det var vekligen inte såhär jag trodde att min dag skulle se ut. Men den vart ju riktigt bra!!
När alla skulle komma hit och fika så ringde 98;orna och frågade om jag kunde komma direkt ner till Lindvallen och spela med dom, så jag stack dit. Tyvärr så gick det ju inge vidare...
Efter matchen åkte jag och hem fikade det jag igentligen skulle fika, men hann inte göra det eftersom jag åkte direkt till matchen ;) Efter det hängde jag med och lämnade Simon vid stationen och därefter åkte jag hem och käkade och sedan stack jag vidare till u-vallen och träffa lite kompisar. Puuuh vilken dag.
Nu så tänkte jag att jag skulle släcka och försöka få lite sömn så jag orkar med dagen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0